Fredagsmys

Ja frukosten på stan var mysig iaf, det var sånt vi gjorde när vi precis hade träffats A och jag. Lyx att få gå iväg en stund bara vi två, det är inte så ofta numera. Sen gick vi upp och hämtade Baby J, det hade gått bra på dagis idag med. Sen blev det så klart en sväng på stan för lite shopping. Höll på att ta kål på A när jag stod inne på Kicks. Behövde en ny foundation, diors skin mineral powder, jag gillar mineralpuder men den kostar ju lite. Men när jag sa att jag behövde en borste till för 310 kr kom det vilda protester från han. Men efter lite sweettalk så gick han grymtandes till kassan och betalade snällt. Tjejen i kassan var nog lite road av situationen för hon la med ett prov på en herrparfym åt honom för att han var snäll och betalade he he. Själv fick jag med en palett från Dior med tre ögonskuggor och två läppglans på köpet :) alltid kul. 

 

Sen fyndade jag massor i en barnklädesaffär i knäppingen där de säljer allt med 50% så det blev en bävernylonoverall, en pyjamas, två bodys och ett par kalsonger för 320 spänn!!! Däremot ät det inte så praktiskt att han en afför med småbarnskläder två trappor upp utan hiss!! Eller ja det fanns en hiss men den måste man ha nyckel för att kunna åka i.

 

Iaf, nöjd gick jag hem mina inköp och hittar en halvdöd sambo, han fick ju inte heller så mycket sömn inatt. Fyra timmar senare får jag liv i han, under tiden har Lill A och hans kompisar stojat framför xboxen och själv har jag haft en super grinig bebis i famnen eftersom det blev vilda protester när jag försökte sätta ner honom på golvet+ att vi hade tvättstugan. Så ja, jag var inte på mitt bästa humör ikväll kanske, men det är tur att vi skulle ha fredagsmys så då kändes det lite bättre. Vi såg på Patrik 1,5, den var faktiskt riktigt bra. Egentligen är jag inte så förtjust i svenska filmer men den här var helt ok. Det blev trerätters ikväll, till förrätt glass, varmrätt chips och cola och till efterrätt Lill As chokladbollar i tre olika varianter. pärlsocker till mig, strössel till honom och coccos till A. Lille Lill A, han är ju så känslig så han började gråta varje gång de visade scener där de var besvikna för att de inte fick sin 1,5 åring. Söta lilleplutt.

 

Nu är det sängen, för imorgon blir det busis och då måste man ju orka med lite :)

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Syrran

Lillplutten! Han är ju bara för go! Så himla omtänksam och mån om andra! Pussa honom ifrån mig!

2009-03-14 @ 01:49:43
Postat av: Oma

Hmmmmm ja, fredagsmys till trots, men var var den riktiga maten???

2009-03-16 @ 19:13:08
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Jag

Lugn mamma vi åt riktig mat också, men det var innan :)

2009-03-16 @ 21:24:00
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Oma

Dåså.

2009-03-16 @ 22:43:59
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback