Jag älskar när jag är smart :)

A brukar vara den smarta av oss två och han får alltid höga poäng på alla iq test. Själv är jag alldeles för rädd att göra sådana. Jag säger inte att jag är pantad men ibland borde jag tänka ett steg längre än vad jag kanske gör he he. Däremot kan jag vara bra på att hitta olika lösningar på saker, inte problem, utan saker. Men som sagt A brukar ha en viss tendens att krångla till väldigt enkla saker och då är det tur han har mig :) T ex, nyss tyckte han tydligen att det var en bra idé att hälla ut sitt colaglas över tangentbordet. Efter att ha skruvat isär det och tvättat bort colan tänkte han sätta si goch plocka bort alla små tangenter och torka dem var försig. Min idé var att hämta hårtorken istället, varpå han ger mig en sur blick och frågar varför jag ska förstöra allt det roliga, ha ha. Jag älskar att vara smart :) Under tiden jag har skrivit det här är tangentbordet tort igen.

 

Hade iaf extra övning med kören ikväll, tur det eftersom jag inte orkade vara med igår. Och ikväll fick vi äntligen sjunga halleluja satsen :) Vi ska sjunga delar ur Händels Messias nästa helg och halleluja sjäng vi ju i musikklasserna så det var ett tag sen sist men den sitter fortfarande. Nä nu måste jag ner till tvättstugan, innan jag lägger mig.

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Okänd!

Plast torkar inte lika bra med hårtork som med papper, därmed basta!!! GRRR

2009-03-25 @ 23:58:34
Postat av: Oma

tror inte jag håller med!

2009-03-26 @ 22:34:18
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback