Jag är inte värst!!! :)

Jag älskar verkligen julen, det är det bästa på hela året, så fort man har tagit bort alla julsaker så längtar jag redan efter nästa. Eftersom vintern är en ganska mörg årstid och inte har vi ju ngn snö som lyser upp heller, så lät jag våra adventsstjärnor hänga kvar i fönstret ganska länge bara för att ha lite extra lyse. Det har jag blivit retad för många gånger och tillslut började kompisar ringa och påtala att det kanske var dags att plocka bort dem nu så här en två månader efter jul. Ja ja tillslut fick jag väl ge mig och istället börja se fram emot ljusare tider. I lördags, exakt två dagar sen var vi ju som jag skrivit tidigare på busfabriken. Vi brukar promenera dit och så även den här gången. Trevligaste vägen brukar vara att gå genom Lagerlunda eftersom jag skulle kunna tänka mig ett hus där så är det roligt att gå och titta. DÅ ser vi det här huset:

 

 

Se också den lilla ängeln på trappan och renarna i bakrunden

 

 

Med tanke på alla grejer kan jag förstå om de tycker det är jobbigt att plocka fram allt varje år men här går gränsen även för mig. Men som sagt, ingen kan komma och säga att jag är värst längre ha ha.

 

Puss och god jul

 

 


Kommentarer
Postat av: Oma

NÄ, men julen vara än till påska, och dit är det fortfarande några veckor...

2009-03-16 @ 22:41:17
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Jag

Ha ha det är sant.

2009-03-17 @ 12:10:17
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback