Kalas

Hemma från kalaset. 2 våfflor fick jag i mig sen var jag mätt, Lill A åt nästan 4, med sylt, glass och godis. Han får visserligen bara äta godis på lördagar, får han av ngn på en vardag så får han spara det till lördagen. Gör han det så får han en extra godispeng varje månad. Han är verkligen jätte duktig! Det kan ligga godis mitt framför näsan på honom men han tittar inte ens på det. Men eftersom det vara kalas idag gjorde vi ett litet undantag om det låg på våfflan och han tyckte det var jättegott.

I julas tog vi fram en chokladkartong en kväll när vi satt framför tvn. a började äta men Lill A verkade inte ens lägga märke till den. Jag puttade lite på honom och pekade på bordet men han sa bara "ja jag ser den men det är ju inte lördag idag så det spelar ingen roll". När vi sa att han fick äta så dök han ju såklart gladeligen ner i kartongen och började moffsa i sig. 

 

Ikväll blir det en tidig kväll, så med det säger jag god natt.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Han är så himla duktig! Och ändå är han ju värsta godismonstret! :-)

2009-03-02 @ 00:19:10
Postat av: Jag

Japp, det är han allt... både godismonster och duktig :)

2009-03-02 @ 09:14:37
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback