Kväller

Eftersom A är sjuk var jag tvungen att laga mat ikväll... usch, det är så tråkigt. Gjorde den kulinariska rätten Laxpasta. Super gott och ännu bättre superenkelt. Eftersom jag sällan lagar mat har jag inte riktigt koll på hur mycket som faktiskt går åt. Men både Lill A och baby J var jätte hungriga så när det var slut var det bara att ställa sig och göra en omgång till. Tyvärr så glömde jag och salta pastavattnet och de hade tydligen behövt koka ett par minuter till så det blev ingen höjdare men de åt upp det mesta ändå. 

 

Efter maten låg jag i soffan och försökte hålla mig vaken, A försökte plugga, Lill A satt och tränade på att skriva i sin bamsebok och Baby J gick mest omkring och förstörde för alla, den lilla skrutten.  Men nu är de iaf i säng även om baby J står och kastar nappar i sängn, men han somnar nog snart. Själv ska jag ta en kopp te och hoppas på ... ja... ngnting.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback