Lördag

Vad fan hände???????

 

 

Allvarligt, jag trodde faktiskt att Måns skulle vinna, det är ju honom de har förstorat upp hela tiden. Eller också är det jag som har gått på ett pr trick men jag tyckte att hans låt var bland de bästa. Men men, det typiska var att jag faktiskt smsade en röst på henne åt A, Lill A röstade på emd och själv han jag inte rigtigt bestämma mig innan rösttiden var slut men jag tänkte att det nog inte skulle behövas med tanke på att de jag valde mellan låg på iaf topp fyra innan tittarnas röster kom in. A satt och slumrade till i soffan när tittarnas röster kom in och när alla mina favoriter hade fått sina poäng började jag skrika på A att han måste vakna och se det här och han blev ju glad. Men jag får kanske vara nöjd att ugglan inte vann. Nu får vi se om hon lyckas kvala in eller ej, det skulle vara tråkigt om hon inte kom med men med tanke på att halva världen och inte bara Europa är med numera så är det ett par stycken hon ska slå. Jag gillar inte det nya systemet men men.

 

Iaf dagen spenderades på busfabriken, alltid skoj.

 

 

Lill A såg jag inte så mycket av men ett kort hann jag med iaf :)

 

 

En av Baby Js favoriter var bollhavet.

 

När vi satt och fikade fick jag ett sms från svägerskan. "Hej vi är på stan vill du komma och ta en fika" hm, hon bor i stockholm hon måste alltså ha skickat fel. Så jag ringer upp henne och menar att hon har nog skickat lite fel, men nej, hon var faktiskt i stan, en väldigt trevlig överraskning måste jag säga :) Så när vi kom hem så gick jag och vagnen ner till stan och mötte upp henne och hennes kompis och vagn som också var med. Så då tog vi en promenad runt stan lite. Det var jätte kul, det blir ju inte så ofta tyvärr. 

 

på kvällen var vi hemma och såg på Melodifestivalen, och hur det  gick... jaa det vet vi ju redan.

 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Men velpella då! Du hade ju halva programmet på dig att bestämma dig! ;-)

2009-03-15 @ 23:12:40
Postat av: Jag

Ja men jag trodde ju att NGN av dem skulle vinna iaf så då spelade det ju ingen roll om jag röstade eller inte. Å andra sidan röstar jag bara en gång och det är ju ändå en droppe i havet, till skillnad från andra.... :p :)

2009-03-16 @ 21:22:31
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Gulle dig!

2009-03-18 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback