Sjuk?

Japp, jag har faktiskt varit duktig och gjort ngt vettigt. Städat i köket och börjat i vardagsrummet. Längre hann jag inte eftersom jag var tvungen att gå till apoteket för att fylla på apoteket här hemma, alvedon, näsdroppar, handsprit, star wars plåster mm så nu hoppas jag vi klarar oss ett tag. 

När jag gick hem från stan gick jag genom industrilandskapet som vanligt.
Det luktar mat så helt plötsligt fick jag för mig att jag ska faktiskt laga mat ikväll! Inte ngt lätt som går på två minuter utan jag blir sugen på en riktig köttbit! Ok ni som känner mig vet att jag aldrig lagar mat, iaf inte de senaste fyra åren efter att jag träffat A eftersom det alltid är han som lagar mat. Innan lagade jag en del men för min del är avancerad matlagning typ spagetti och köttfärssås eller min specialare ett tag nudlar med fläskfilé med en gräddigsås och minimorötter och minimajs.
Så nu har jag handlat en massa grejer som jag ska laga ikväll. Ok, jag gick faktiskt och funderade på om det fanns ngn restaurang som man kunde ta med sig mat ifrån, men jag tror inte det så det får bli att laga själv. Dessutom kan jag passa på att se på en riktig girlygirl film med Ben & Jerrys (så klart).

Jaa, vi får väl se hur det går.

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lycka till med matlagningen, du ska se att det kommer tillbaka i ett naffs! :-) Hade varit kul att se girlygirlfilm!

2009-03-21 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback