Söndag

En lugn morgon med lite sovmorgon t o m. Killarna gick upp och åt frukost medans jag låg kvar i sängen men när baby J skulle sova fick jag gå upp, han kan inte somna om man är i samma rum. Så efter att ha legat på soffan en stund gjorde jag iordning lite te och rostat bröd och gick tillbaka till soffan. A hade redan försvunnit ut för att leka och baby J sov ju som sagt så vi såg på Ghostwhisperer, ett lite lagom gråtmilt avsnitt men det kunde jag dölja eftersom jag gick till köket för att lägga i en ny omgång mackor i rosten :) man får inte vara dum he he.

 

Tog en långpromenad med Nina och Melvin, så lång att jag inte hann hem i tid tills Amelie och barnen skulle komma. Så de fick vänta lite men vi hann bra ändå. vi var i De Geer hallen och så på Pettsson och Findus. Den var helt ok förutom att jag satt och slumrae till en gång i mitten av förestälningen... oups, men jag var så trött. Grabbarna var väl kanske lite stora för Pettson och Findus men de tyckte det var roligt att ses och göra ngt iaf. 

När vi kom började vi med att äta pannkakor, mums. Jag tycker det är mysigt att sitta vid fönstret.

 

 

 

 

Det är så roligt att se killarna, för även om vi ses alldeles för sällan så hittar de varandra direkt. Vi umgicks ju jätte mycket när de var små och de hade ju så roligt. Men nu när de är större och har närmare kompisar så har de även varandra fortfarande. På senaste tiden har vi väl setts ungefär en gång om året allihop. 

Efteråt skulle vi gå och fika lite, men vi hamnade på Mc Donalds eftersom det inte var så mycket öppet, men det funkade ändå. Då kunde de leka lite till och jag och Amelie fick prata lite till :)

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback