Spelnörd...!!

Ha ha, jag är fast igen. När jag pluggade så fastnade jag i ett spel "Bejeweled", ett väldigt enkelt där man ska få tre, fyra eller fem diamanter i rad (ett spel för tjejer alltså he he) ju fler man får ju bättre så klart. Nu har jag inte spelat det på tre år eftersom jag tröttnade men ikväll provade jag igen och det är faktiskt kul. 

 

  

 

En anna sak jag har fastnat för är Kellogs K med jordgubbar och choklad. Tyvärr är det ju inte tillräckligt med choklad... men är det någonsin det ?? :) 

 

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, alla grabbar i familjen somnade vid 8 så jag är den enda som är vaken nu. Men snart ska jag sova, känner mig lite vissen eftersom jag är så förkyld, det är inget roligt alls!! buhu. Bara en omgång Bejeweled till he he.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback