Stan

Hemma efter en heldag... och den är inte slut än. Gick som sagt en promenad runt strömmen, jätte mysigt och kanonväder. Sen gick vi ner till stan eftersom Linda hade ngr ärenden. Eftersom Baby J var grinig så gick vi till Linda innan hon ringde. Efter att ha ringt på i säkert 5 minuter börjar jag undra varför hon inte öppnar. Istället ringer jag in till henne och frågar om hon kan öppna. Jag hade Baby j på armen men eftersom hon inte hade ngr linser på sig hade hon inte sett ordentligt vem det var så hon trodde att vi var två från Jehovas som kom och att Baby J var en vuxen också ha ha. 

 

Iaf väl på stan fixade vi det mesta och satte oss sen på fräcka en stund. Då ringer A och säger att vi tydligen ska till svärfar på kalas ikväll. Så då är det bara att ränna runt och leta presenter eftersom både han och Sebastian fyller år. Hittade iaf lite som passade så jag hoppas det blir bra.

Så nu är det bara att svira om.

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback