...............

En halvdöd mamma sitter vid köksbordet och  mitt emot sitter två pigga pojkar och busar med varandra och äter chokladflingor. Lill A gav ngr till Baby j en gång och nu blir han galen och sitter och skriker när han ser att storebror har, han vill ju också ha.

 

Hade tänkt sova ordentligt inatt eftersom jag vill vara pigg idag när jag är med lill A i skolan men kl 4.45 ringde larmet, dvs baby J står i sängen och skriker mammamammamammamammamamma och när jag knappt reagerar på det kommer det ett högt uuuääääääääää. Jaha så var det med den sömnen. Försöker få honom att somna om på min arm men han tycker det är mycket roligare att krypa över mitt huvud fram och tillbaka, fram och tillbaka. det är ingen glad mamma som då går upp och dessutom går ut till köket och ser att A inte har diskat som han lovade att göra igår, ååhhhh. det värsta jag vet är att komma ut i köket på morgonen och hela diskbänken är full. För att demonstrera mitt missnöje smällar jag lite extra i skåpen och slamrar med tallrikarna, men det är ingen som reagerar utom Lill A som ligger i sin säng och undrar om det är dags att gå upp. Hm inte riktigt men han kommer iaf. Så han och Baby J roar sig med att köra rally med sparkbilen.

Men nu är det som sagt frukost.

 

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback