These shoes are made for walking....

Filmen igår var faktiskt bra. Jag hade hört att den skulle jätte bra så jag hade stora förväntningar på den, även om jag vet att man nästan alltid blir besviken om man har det. Den var annorlunda än vad jag trodde, men den var bra. Påminner lite om Love actually, det är flera personer med och de flätas samman efter hand. Men jag tycker att Jennifer Aniston börjar se lite gammal ut, eller inte gammal men i alla tidningar är hon väl retusherad så när man ser henne i rörelse så ser man lite ålderstecken som man inte ser på bild. Men hon är ju 40 så det är väl inte så konstigt. 

 

Idag har vi tagit det lugnt. Grejat lite hemma, sen tog vi ett bad. A gav mig en helkroppsmassage och sen kände jag mig som en ny människa igen :) Tog en sväng ner till stan eftersom det fattades grejer till skogarderoben. Även dessa fick följa med hem :)

 

 

 

Underbart sköna! Jag ville köpa dem redan förra sommaren, men de tog slut så i år var jag ute tidigt he he. Jag skulle beöva ett par skor som jag kan ha nu men det är ju bara vår- och sommarskor i affärerna. Så det är väl bara att hoppas att våren kommer snart.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Gammal - 40!!!!!

2009-03-30 @ 20:38:09
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback