Shopping

Idag har jag varit duktig! Jag har äntligen städat ordentligt. Ok det var för en anledning, As pappas sambo ringde och frågade om jag kunde hjälpa henne med en grej på datorn. Så då var det bara att köra rubbet, men det är skönt att ha det klart till helgen. När de gick hem gick vi ner till stan en sväng. En hel del folk eftersom det är en massa Melodifestivalgrejer på stan. På vägen gick jag och Lill A in och köpte biljetter till genrepet till semifinalen på lördag :) Wii, det ska bli kul. Så imorgon ska han få gå till frisören för första gången och få en snygg frilla. Nej, jag ska inte göra ngn queen av honom men han ska se snygg ut ändå. Sen åkte vi ut till media markt och köpte Lill As xbox, han håller på att spara ihop till en. Än så länge har han inte fått ihop till hela men vi la ut resten så länge så drar vi det på godispengen sen, det tar så lång tid för honom annars. På vägen hem köpte vi Mc Donalds eftersom jag var så sugen på det, ja jag vet det var lunchen igår med men det är gott. Men nu får det dröja tills nästa gång, vill ju inte bli tjock.. ha ha. 

 

Ikväll måsta jag lägga mig tidigt. Imorgon ska jag ju vara med Lill A i skolan och då måste jag ju vara utvilad, ser kanske inte så bra ut om man sitter och slumrar, skolan har den effekten på mig annars men nu bör det väl vara annorlunda. Nu är det ju inte jag som ska lära mig ngt ha ha.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Går i skola gör man hela livet HAHAHA!

Vad kul med melodifestivalen, det gör ni rätt i!! Är det du och Lil A, eller....?

2009-03-05 @ 23:19:46
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Jag

Japp det är vi :)

2009-03-06 @ 07:08:44
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback