Gått och gått...

Idag har jag varit jätte duktig :) Gick en lång promenad ner till Ingelstaområdet med Nina och hennes lilla Melvin. Hon var på jakt efter en hjälm till lille gossen. Har börjar på att krypa och ta sig framåt, problemet är att han ramlar och slår sig en hel del. Det är roligt att gå och titta i barnaffärerna, det finns så mycket fint. 

 

Hittade en rolig vagn som Baby J fick provsitta, det var en syskonvagn men den andra skulle ligga under, det såg jätte konstigt ut men för den större som får sitta där uppe satt ju bra.

 

 

Gick och hälsade på Amelie på jobbet och åt lunch med henne. Mitt i det trevliga ringer A och påminner mig om Cafét på Lill As skola. Just jäklars det var ju idag. Så det var ju bara att plocka ihop och promenera hem igen. Gick igenom Maxihuset och kom fram till att det blir väldigt likt ett köpcentrum i Malmö. 

Nina följde med till cafét, tyvärr var hon tvungen avv gå ganska snart eftersom Melvin behövde äta. De hade bakat en massa godsaker. Syltkakorna som Lill A hade gjort var jätte goda. Han var så duktig! Han satt ju så klart i kassan när jag och Nina handlade. De har en kassa apparat som de slår in allt på. Men när de ska räkna ut växel får de använda huvudet, och det gick ju bra eftersom jag har fått en son som är ett mattesnille :) 

 

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Oma

Jo, han är verkligen duktig på det där med matte den lille godingen!

2009-03-04 @ 23:22:53
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Oma

Jo, men, han är verkligen så duktig den lille godingen!

2009-03-04 @ 23:25:04
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Syrran

Duktig kille! :-*

2009-03-12 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback