I did it

Jaha, nu var det slut på tjejhelgen, A kom hem för ungefär en timme sen. Men det gör ingenting för jag fick världens finaste blommor :)

 

 

Maten igår blev hellyckad iaf. Fan vad bra jag är :) Ok, det var inte särskilt svårt men iaf. Förutom att potatismoset såg ut som små bajshögar, tur att det bara var jag som skulle äta... :)

 

 

Sen hade jag en maraton med tjejfilmer. Jag började med Confessions of a Sociopathic Social Climber, till maten såg jag på Wild Child och sen blev det Mean Girls. Lille baby J låg på soffan och gjorde mig sällskap, men jag måste ju säga att han fortsätter med sina konstiga sovställningar. Varför ligga så man får plats när man kan ha benen hängandes utanför? :)

 

 

Imorse gjorde jag scones och såg på Djävulen bär Prada och sen på mitt liv som popstjärna. Ok den börjar kanske bli i lite barnsligaste laget men det var så länge sen jag såg den.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback