Sorry...

Ok, jag har varit så fruktansvärt trött på sistone, så snart barnen är i säng så har jag försökt att vara social i vardagsrummet men så fort jag har satt mig i soffan har jag somnat. Jag vet , det finns ingen bra ursäkt men jag har helt enkelt inte ens orkat sätta på datorn. Men men, en kort sumering av veckan sen sist. I lördags var jag och lill A på genrepet på Melodifestivalen. Nästa gång de kommer till Norrköping måste vi gå på kvällen, det var väldigt seg stämning på genrepet. Men det kändes inte riktigt värt pengarna den här gången, för min del var inte pris skillnaden så stor men för Lill A var det 400 spänn till, men jag lovade honom att vi går på den riktiga tävlingen nästa gång.

 

 

 

 Lill A fick låna Mickes kort

 

I fredags var lill A dessutom för första gången hos frisören. Det gick jätta bra och vilken snygging han blev.

 

   

Före                                                              Efter

 

 

Och i måndags kom den stora dagen, inskolning på dagis!! Idag var den tredje dagen och det har hittills gått jätte bra. Han söker sig till de andra barnen och leker jätte bra. Idag gick jag iväg lite den sista kvarten men det gick bra. Han hade gått och tittat lite efter mig men hade fortsatt och leka. Men när jag kom blev han jätte glad och sprang emot mig och gav mig världens kram. 

 

  

 

 

i kuddrummet

 

 

i ateljén. Ser lite fundersam ut först.....

 

 

Det färdiga konstverket. Konstnären dock fortfarande djupt koncentrerad. Det här var roligt!!

 

Nä det får räcka för ikväll, nu ska jag för omväxlings skull ta en mugg välling, blev så sugen på det när jag pratade med Alisa förrut.

 

Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh, det hade varit jätteroligt att vara med er på genrepet! Hoppas jag kan och får följa med nästa gång!



Vad fint han målar! :-) Skönt att han verkar trivas.

2009-03-12 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback