Fredag

I vanliga fall slutar jag halv två på fredagar men idag hade jag lovat att gå till fyra, kvart i fem stämplade jag ut då det helt plötsligt blev massor att göra lagom när det var dags att gå hem. Iofs hade jag lämnat tiden lite öppen så det gjorde inget. Men jag var bra trött när jag kom hem. Dessutom har jag känt mig jätte konstig igår och idag. Jag är jätte yr, det räcker med att jag tittar åt ett annat håll så har det känts som jag åker virvelvinden eller ngt även om jag har huvudet stilla. Lite obehagligt faktiskt. Men jag har kollat både blodtryck och Hb och allt var bra så jag vet inte vad det är. Får se imorgon när vi ska på kryssning ha ha, det kan ju bli riktigt skojigt :) Nä, jag hoppas nog på att det är lugnt på sjön. 

 

På fredagar är det ju obligatoriskt fredagsmys hos oss men ikväll var det ju hockey Sverige - Canada. Efter en del övertalning från As sida fick vi väl gå med på det då. Alexander och han traskade iväg till affären för att ladda upp med snacks. Alexander får ju bara äta godis på lördagarna men idag gjorde A ett undantag, enligt mig en muta för att få se på hockeyn ha ha. Så hur ser det ut nu då, Alexander sitter lydigt och hejar på Sverige och vräker i sig godis och A... sitter och sover i fåtöljen. Underbart!

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha klockrent! Klart Salle är plikttrogen och hejar! :-)

2009-05-08 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback