Fröken duktig

... har jag varit idag :) Bakade scones till frukost til mig och barnen, A åkte iväg tidigare eftersom han skulle cykla Glan runt idag (som visade sig inte vara Glan runt men men). Städade och tog hand om tvätten som ingen orkat göra tidigare. Sen ringde As syster S och frågade om vi skulle ses, hon var barnvakt åt sin lillebror som är 5 år och han och Alexander brukar leka bra. Så vi gick och köpte glass och sen gick vi till mammas och pappas gård och lekte där, den är så mycket bättre än våran. Det var så skönt att sitta i solen och ta det lugnt, så det var bra att hon ringde annars hade vi nog inte kommit ut idag. Alexander är ju ute jämt men vi andra två är det lite sämre med ibland. Det är ju så mycket som man inte orkar göra i veckorna längre och då är det ju bara helgen kvar men snart ska jag ju ha semester så då ska vi vara ute :) Iaf, när vi kom hem bakade jag rabbarberpaj. Jag känner mig som sagt riktigt duktig idag :) Nu ska jag göra ostpaj och tacopaj.

 

Later


Kommentarer
Postat av: Oma

det har du alla skäl att göra.

2009-05-17 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback