Katching :)

Ja då är man värd lite nu då he he. En kvinna från försäkringsbolaget var hemma hos oss igår och vi satt och pratade livförsäkring i över två timmar. Barnen är ju försäkrade från början men det känns skönt att om det skulle hända oss ngt så klarar sig de lite iaf, och den andre också om en av oss försvinner. Hoppas hon får övertid bara för som sagt hon gick inte förän efter tio. Samma kväll som vi hade tvättstugan och tror ni inte den ena j-a maskinen är trasig så det finns bara en. Mamma, jag kommer hem till er ngn dag :)

Later

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hur mycket är du värd då? :-)

2009-05-07 @ 19:14:59
Postat av: Oma

Visst, kom du!

2009-05-07 @ 23:31:51
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Jag

Tack mamma, du är snäll du. Syrran vet jag inte... hm, vågar jag säga det eller, vad har du för planer he he :)

2009-05-08 @ 20:41:11
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ha ha det du! ;-)

2009-05-08 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback