Lördagmorgon

Frukost med scones och min stoora tekopp. Ja jag vet att jag äter det ofta men det är gott! Nybakat på morgonen är det bästa som finns. A har jobbat inatt och sover nu, mumlade för en stund sen att han också ville ha frukost men jag tror onte jag får liv i han nu så han får det senare istället. Är ju barnledig i helgen eftersom barnen är i stugan. Skönt för dem att komma ut dit, Alexander tycker det är det bästa stället i världen. Joshua kan ju inte prata än men jag är nog ganska säker på att han trivs där han med :)

 

 

Legobygge i kökssoffan

 

Ja får se vad jag hittar på idag, planen var ju att rensa alexanders rum men nu skiner solen och då lockar en fika i solen mycket mer hm.....

 

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback