USG

Så var den här dagen över också, som man har gått och längtat efter så länge. Det var dags för det sista ultraljudet. Iaf de som görs rutinmässigt. Sen har jag ju alltid fått döra ett till eftersom min mage alltid slutar växa på slutet men mig har ju inte det gjort så mycket he he och bebisarna som varit där inne har ju mått bra så det har ju inte varit ngn fara. Gissar på att det kommer bli så den här gången också men det är ju ett tag kvar tills dess men det lär väl märkas. Barnmorskan som gjorde det var ju inte världens roligaste men men. Hon satt och mumlade en massa för sig själv och när hon hade suttit och tittat på hjärtat i vad som kändes som en evighet frågade till slut A om det var ngt som var fel men det var det inte sa hon. Men vi fick ett par bilder iaf.... eller ja fick och fick vi blev snarare rånade på köpet. Ok att det ska sparas hela tiden men 50 spänn för ett litet kort är enligt mig ganska mycket, så det blir ju lite om man vill ha fler kort. Vi tog tre, vi bad henne att ta ngr till så vi kunde få lite olika vinklar men hon tog bara likadana som innan men det är lite skillnad på dem iaf, på den ena ser man en liten hand och en annan ryggraden och den tredje lite av benet (tror jag). Den är så fin våran lilla bäs :) Men det vet det sjutton om man inte ser bättre på det första vi gjorde.

 

 

Nu ska vi se på House... om jag orkar hålla mig vaken :)

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

USG? Kul att få se en ny bild! Men jag håller med, man såg nästan bättre på den förra!

2009-05-06 @ 19:25:27
Postat av: Jag

USG = Medical ultrasonography

2009-05-08 @ 20:43:41
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback