Ameh...


Igår skulle vi iväg på utv samtal på Alexander skola, så för att det skulle gå lite snabbt löpte vi pizza. Men när jag öppnar kartongen till min capricciosa har de lagt på färska champinjoner!!! hallå vad hände med de vanliga burkchampinjonerna!! Ok, vissa tycker kanske det är bättre men jag tycker inte om färska champinjoner. De ska väl lyxa till det lite men för att kompensera priset ligger det typ fem stycken på.. ok kanske inte riktigt men bra mycket mindre än vanligt iaf.





Pojkarna smaskade glatt... usch ingen näringsrik mat för dem direkt men ja ja, de äter iaf :) Alexander äter inte ris och Joshua äter inte potatis så det blir mycket pasta hemma hos oss :) Så det var iaf lite variation he he.

Mötet på skolan gick iaf bra, men han är precis som jag, tänker hellre på annat än på det det han ska.


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback