Aj aj

Efter att ha suttit och pluggat i nästan 4 timmar förtjänar jag en paus. Har haft barnvakt idag, egentligen skulle jag ha träffat Amelie på campus men min lilla guddotter :) var sjuk idag :( så vi får ta det en annan dag. vågade inte ta ngn paus eftersom jag inte visste när de skulle komma tillbaka. Men jag hade laddat upp med lite nötter att knapra på under tiden men nu börjar jag bli hungrig.

Satt och kikade runt lite och såg att Röda korset och Luis Vuitton gör ett sammarbete i och meg röda korsets 150 års jubileum. De har gjort ett första hjälpenkit i begränsad upplaga. den skulle stå fint hemma hos mig :)

 

Kan tänka mig att vara lite klantig och slå mig lite också för att få ha ett sånt här fint plåster med he he :)

 


Kommentarer
Postat av: Amelie

Sååå du!!! Plugg på torsdag kanske?? Puss & kram

2009-11-17 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback