En vuxen kväll :)

Haft en underbar kväll! Svärmor var här och var barnvakt ikväll, åt alla tre. A och jag var ute och åt. Planen från början var att vi skulle gå till Akropolis eftersom de ska stänga, men vi kunde bara ikväll om vi skulle få barnvakt. Så då bestämde vi att vi skulle gå till Charlies istället. Men när vi kom dit så hade de bara öppet för bokade sällskap så vi hamnade på Athena istället, men det var bra det också. Har velat gå dit ett tag för jag tycker det ser mysigt ut och de har en bra meny med mycket gott på, älskar grekisk mat. Och faktiskt var det ännu mysigare att sitta där inne än vad jag trott :)

 

 

Det var så skönt att komma hemifrån en liten stund och få unna sig ngt lite extra :) Jag är så glad för att vi har våra familjer som kommer och är med barnen, det är så viktigt med den kontakten. Och lite skönt för oss också :) Det blir trots allt ganska intensivt med tre barn, men jag älskar det iaf.

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback