Nelly High heels party

Hade sett fram emot den här fredagen jätte länge och jätte mycket. Nelly High heels party på Otten! Bara namnet säger ju allt :) Har inte varit på Otten på flera år men det har blivit riktigt frächt. Skulle gått med Amelie först men hon ringde på em och mådde inte så bra... panik vem skulle följa med istället.

Ngn som älskar skor, så min första tanke var Alisa hon ville först inte följa med så då ringde jag till nästa person som jag vet delar intresset, Emma. Hon ville följa med :D super kul eftersom vi dessutom träffas så sällan. Men hon har ju flyttat tillbaka till stan så vi har börjat få kontakt igen. Men sen ringde Alisa och hade ångrat sig så vi bestämde att vi skulle ses utanför Otten. Så fixa till sig, springa ner till mamma som skulle passa Phoebe, amma det absolut sista jag gjorde innan det bar iväg på ett par klackar som är lite högre än vad jag känner mig van vid just nu :) Ingen vits med att springa runt i höga klackar med barnvagn så just nu är jag lite ur form men man kommer in i det ganska snart. Dessvärre var det så kallt så fötterna krympte så jag höll på och kliva ur skorna hela tiden vilket blev riktigt jobbigt men men. Fick stå i kö i ca en och en halv timme, vilket var lite trist men Emma och jag hade trevligt iaf när vi stod där :) Passade på att ta igen lite sen sist  och ja, vi hade en del att prata om:)

De 99 första som kom fick välja ut ett par skor och de 200 första fick en godiebag. Vi fick varsin godiebag :) Hittade Alisa och hennes kompis inne och tog varsin drink och snackade lite. Hann väl vara där ca en timme innan mamma ringde, då var Lillskruttan hungrig och det var dags att gå hem. Men vi hade kul den stunden jag var borta :)

 

Kvällens dresscode var high heels

 

 

Hittade den här söta klämman när jag var på stan samma dag :)

 

 

Godiebagens innehåll: Elle, nyckelband från Koola Anna, linne från Dr Denim, nagel repair från wet´n wild, halsband från Bijoux by us, berlock från Mi Lajki och Vitamin well. Tja, det var helt ok. Tyvärr hade jag inga fungerande batterier i kameran så jag har inga bilder från Otten, men jag ska få Emmas, får se om jag lägger upp ngn senare.

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Värsta modebruden!! Snyggt! Synd att jag inte kunde gå med. :-(

2009-11-22 @ 18:06:39
Postat av: Jag

Tack :) ja, det var synd. Tyvärr kunde jag ju inte vara kvar så länge men det var kul ändå :)Får hoppas det blir ngt liknande igen :)

2009-11-22 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback