Onsdag

Vilken dag. Började dagen med ett möte. Sen direkt efter det springa tilll BVC, kom 8 minuter försent. Det ösregnar och när jag kommer in i rummet står där två läkare och en student plus barnsjuksköterskan! Och där kommer jag in som en dränkt katt, pinsamt. Försökte lite diskret torka bort allt vatten som rann i ansiktet. Har ju lugg vilket inte är ett dugg praktiskt när det regnar ute, den för ju med sig allt vatten till ansiktet, mascaran smetar av sig i hela pannan och under ögonen.. ja ni fattar nog. Men allt gick bra iaf. Sen skulle jag hinna med att träffa Pia och Tyramyra innan jag skulle träffa Janni, A syster. Men efter duschen på väg till BVC så var jag tvungen att byta om innan och sen ville Phoebe ha mat så Pia och jag flyttade fram våran dejt till em.

Mätte Janni och gick lite på stan, Phoebe fick en jättesöt liten klänning. Hämtade Joshua på dagis och gick till Skafferiet och åt lunch. SEN träffade jag Pia och lilla Tyra.

 

Kom precis hem från mamma och pappa, drack lite te och pratade lite, mysigt. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll så god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback