Onsdag

Började dagen med en runda runt strömmen, så skönt. Precis när jag kom över 5 öres bron såg hade jag soluppgången framför mig hela vägen tillbaka :) Gick hem och drack te hos mamma efter jag lämnat Joshua på dagis men jag hann inte vara där så länge förän de ringde från dagis. Joshua har fått ögoninflamation, stackarn han har det jobbigt just nu, det och sen tänderna. Han är jättepåverkad av att tänderna kommer, han har jätte ont och får febertoppar och är allmänt ur humör.

 

Nu ska jag försöka plugga lite men jag börjar inse att det är bara det jag får göra numera. Skickade in min planering till läraren igår så nu måste jag försöka hålla mig till den. Så jag får ju sitta alla lediga stunder och de är få. Längtar tills Phoebe sover om kvällarna så man kan sitta mer då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback