1 vecka :) hurra hurra

Lördagmorgon. Gick upp tidigt eftersom småkillarna skulle med mamma och pappa till Karlstad på dop. Vi tackade nej eftersom lillskruttan är så liten, och så visste vi ju iofs inte om hon ville titta ut nu istället :) Så de fick åka och representera våran familj istället. Gjorde scones och satte mig framför Gossip girl :) Soft!

 

Nu ska jag träffa Amelie en sväng, blir väl stan och fika som vanligt :) Måste kolla in lite kläder nu när man börjar se ut som vanligt igen. Dessvärre får väl shoppingen vänta till nästa månad eftersom lönen och mammapenningen inte samkör så att säga.

Men men, lilltjejen är fin i klänning idag eftersom hon fyller en vecka :)

 

Shit, hon börjar redan bli stor :S

 

Själv ska jag inviga min förlossningspresent från DKNY från mig själv :)

 

 

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ååh, hon är ju så underbart fin lilla tjejen =) Kram på er!!

2009-10-03 @ 14:59:50
Postat av: Syrran

Grattis till en vecka! :-)



Vilken förlossningspresent! :-o Är inte Phoebe belöning nog?! ;-)

2009-10-04 @ 17:31:13
Postat av: Jag

Jo, det är väl klart att hon är!!! Men mamma fick ju briljant örhängen och ringar när vi föddes. Så då kan jag få unna mig ngt lite extra också :)

2009-10-04 @ 19:04:31
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Syrran

He he sant. Då får du kräva A på pengarna då! ;-)

2009-10-04 @ 19:12:41
Postat av: Jag

ha ha, aa precis :)

2009-10-04 @ 19:26:13
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback