Shopping

En kopp mandelte (länge sen sist) och ngr peanutbutter cups, nu känns det liiite bättre. Ja, idag promenerade, som jag tidigare, nämnde jag ock syster C till maxi. Såå skönt att få komma ut och röra på sig ordentligt. Det var ett tag sedan jag tog en riktig långpromenad.   
När vi kom fram kikade vi i lite affärer, åt lunch, mer affärer, fikade, mer affärer... åh jag bara älskar affärer :) Mycket nöjd med dagens inköp :)



Har de senaste åren använt Diors mascaror och varit mycket nöjd men nu tänkte jag prova "Fiberwig". Återkommer om man får de där superfransarna som den utlovar :)

På hemvägen bestämde vi oss för att inte dricka läsk en månad, börja imorgon, så önska mig lycka till :)


Gick även en snabbis på stan med mamma eftersom hon hade lovat att köpa en overall till Phoebe, det blev en rosa, jättefin :) hon fick även en röd klänning som hon ska ha i jul, Joshua fick en skjorta och Alexander ett par jeans. Så var alla nöjda och glada :)

Nu sitter jag här med en liten vaken tjej i famnen. A ligger och sover redan vilket jag också hoppades på att få göra snart...


Puss

Kommentarer
Postat av: Oma

Hur gick det med tyget då????

2009-10-27 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback