En slö eftermiddag

Har tagit det lugnt hela em. Joshua åkte iväg en stund med farmor och kommer hem snart, så jag och Phoebe har varit själva hemma. Passade faktiskt på att gå och lägga mig en stund. Vågar inte sova för mycket eftersom det tar sådan tid innan man somnar på kvällen då. Gick och hämtade Salle på skolan, och självklart började det regna precis lagom när vi kom ut! Har inte riktigt kommit överens med regnskyddet än så jag gillar inte att gå ut när det regnar men men. Just nu sitter Salle mitt mig och gör sina läxor. Det är alltid lika spännande när han kommer hem med böckerna så man kan se hur det gick med förra veckans läxa. Och det är alltid lika roligt att se att han har alla rätt :) min duktiga kille!!


Hip hop Joshua provade Salles keps i väntan på farmor



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback