Uppvisning av bebis :)

Har idag träffat min barndomsvän Camilla. Åt thai lunch och tittade på lite väskor, en perfekt em :) Först kom hon och Krister hit och hälsade på Phoebe. Hon fick strumpor och en jättefin nappflaska :)

 

 

På kvällen kom min bror med familj på besök. Shit vad stor lilla Tyra har blivit sen sist jag såg henne. Ok, hon är fortfarande liten men de växer verkligen fort.

 

Fin bild på kusinerna. Den här bilden var bäst, antingen hade Joshua en kamera i handen (enda sättet att få honom sitta i soffan) eller också hade han ett finger i näsan ha ha. Söta lilla Tyra satt verkligen och poserade, jag tror hon har lite att brås på från båda håll :)

Från lilla kusinen fick Phoebe en jättegosig snuttefilt och en prickig mjukisanka :) Hon blir bortskämd lilla tösen :)

 

God natt


Kommentarer
Postat av: Oma

Sötare ungar finns inte! De är verkligen för jättegoa!

2009-10-07 @ 00:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback