Haallååååååå!!!!????

Idag kom jah fram till att jag nog ska ta det lugnt ngr dagar och bara vara hemma och inte göra någonting. I tisdags glömde jag bort tiden när jag skulle hämta Salle på frita. Han hämtas halv 4 och kvart i kom satt jag hemma hos Nina och kom på att jag skulle ha hämtat honom för en kvart sen. Igår skulle jag hämta Joshua klockan 1 eftersom vi hade ändrat tiden. Tio min över ett kom jag på det och fick springa ner till dagis och hämta honom. Idag när jag gick på stan så glömde jag min handväska inne i en affär. Ca EN OCH EN HALV TIMME senare när jag var på frita kom jag på det och fick springa tillbaka till stan och se om den var kvar. Ringde A som fick ringa och be dem kolla om den fanns och tack och lov så gjorde den ju det!! Min hjärna verkar bara vara gröt just nu. Nästa gång glömmer jag väl ett barn någonstans. Så, det är nog bäst att hålla sig hemma ha ha.

 

Nu ska jag ta en macka innan jag lägger mig.

God natt


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha stackarna! Kanske dags att slow it down!

2009-10-16 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback