Halloween

Var iväg en liten stund på halloweenfest igår. Lade ner planerna på egen fest det här året av naturliga själ... Phoebe :) Lite svårt att ha fest med en massa folk hemma med en enmånads bebis. Men vi blev bjudna på en annan så vi fick lite halloween iaf. Jag var väl borta nästan en och en halv timme. Barnen var hos mormor och morfar och det gick jätte bra. Lillsnuttan sov hela tiden och pojkarna smaskade halloweentårta o hade mys med mormor och morfar.  Världens godaste chokladtårta dessutom. De hade varit snälla och sparat en bit till mig :D
A var borta lite längre, så pappa kom och hämtade mig och så gick jag hem och nattade barnen och tittade på Idol. Kan inte fatta att Erika åkte!

Eftersom jag bestämde mig i sista stund för att gå så blev det att återanvända förra årets dress.



A gick som Freddy i år också. Men nästa år är det annat som gäller :D he he, det ska bli så roligt.


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback