Jag har gjort det igen!!!!!!

Jag är fanimej världens klumpigaste människa just nu. Det var inte länge sen jag glömde väskan i affären för att upptäcka det flera timmar senare. Idag har jag haft en jättemysig dag på Maxi med syster C och svärmor. Kommer äntligen ner till Tygvaruhuset och ska köpa tyg. Har ju inte direkt vägarna förbi så ofta men idag kom jag äntligen dit. Har dessutom sådan tur att en massa tyger är nedsatta och därbland det jag tittat ut. Köpper det och lite annat och går glad därifrån för att ngr timmar senare upptäcka att jag har glömt påsen i affären!!!!! Tyvärr hade de stängt för dagen när jag kom på det, så jag hoppas jag får tag på dem imorgon och att de har den kvar.

Nu ska jag gå och vara deprimerad en stund och ta en kopp te.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback