Lördagmorgon

Fick sova länge idag :) gick upp vi 10. Phoebe vaknade lite till och från men man kunde ändå ligga och slumra sista stunden. Fan att Camilla åkte ur igår, tyckte Niklas skulle åka. Men tyvärr tror jag hon åkte på ett dåligt låtval. Jag har aldrig varit ett Michael Jacksson fan så det är kanske inte så konstigt att jag inte hört den låten förut. Jag vet inte hur den låter när han sjunger den men jag tyckte den var tråkig. Hon hon kan bättre än så. En som blir mer och mer en favorit i mina ögon däremot är Reza, hon är riktigt duktig!

 

Tänkte ta en promenad idag för att gå bort lite svull från igår kväll men det är ju fan i mej storm ute. Istället fastnade jag framför datorn när jag åt frukost (A sitter ju och spelar som vanligt så jag satt själv vid frukostbordet). Och jag hittade det här:

 

Visst är det underbart!!! Det här står överst på min önskelista iår. Det finns på Nelly.com så snääääälla tomten :)

Jag bara måste ha det här. Är inte så mycket för smycken eftersom jag aldrig kan använda det till vardags när jag jobbar men när jag väl hittar ngt så är det såå kul. Och det här gilade jag verkligen.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skönt med sovmorgon!



Det var fint, men det hade varit finare utan loggan överallt.

2009-10-17 @ 19:04:39
Postat av: Pia

hihi

2009-10-19 @ 09:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback