Söndag em

Jag säger som Joshua... BAJS!!! På nätet står det att telefonen ska komma i oktober men på Phone house säger de att de inte kommer att få in telefonen förän tidigast till jul. Grrrr, jag vill ju ha den nu ju, det är ju jätte långt kvar till dess!!! Jahap, får väl se hur jag gör.

 

Sen har jag blivit beroende av choklad till på köpet. Visst, man har ju alltid ÄLSKAT choklad men den här helgen har jag lätt ätit ett kilo. Och det är inte fin mörk choklad utan Marabou mjölkchoklad helst med frukt och mandel. När man började äta mellan 60-70 % choklad så smakar de andra mest socker men just nu så är jag galet sugen. Det har nog med amningen att göra, för efter jag fick Joshua så var jag nästan likadan. Jag och Viola åt ju Delicatobollar i mängder då ha ha.

 

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback