Söndag

Vaknade kl 9 :) Ingen liten skrutt som kom och hoppde på huvudet och drog mig i håret och ropade "mamma mamma"... ahhh. Killarna var ju med mamma och pappa på dop. Så det var bara lila prinsessan hemma och hon sov så gott. Men var tvungen att gå upp eftersom syster J skulle komma och äta frukost med oss halv tio. Mötte sen upp syster C och åkte ut till Maxi och kikade lite och åt lunch och fikade. Lillsessan fick jättefina presenter :)

Hittade en jacka på stadium som jag nog kommer att köpa. Måste ha en VARM jacka den här vintern. Är trött på att gå runt och småfrysa de dagar det är riktigt kallt. Och nu är jag ju ändå ute och promenerar ganska mycket så då behövs det ju.

Sen vill jag ha en kappa också, men jag vet inte vilken. Tittade på H&M och hittade tre stycken som var fina.

 

Kragen är avtagbar




 

De här två är samma jacka, men man ser bättre hur den ser ut på på den andra bilden.

Jag vet inte vilken som är finast. Vad tycker ni???


Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag gillar den första! :-)

2009-10-04 @ 19:46:35
Postat av: Amelie

Och jag säger nummer 3!! =)

2009-10-04 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback