Städdag

Usch, det är fan inte klokt vad det blir stökigt fort här. A åkte ju hem från BB på söndagen för att städa så det var klart tills vi kom hem, men det tog bara ett par dagar och så är det kaos igen. Syster C var här i morse och tog hand om Phoebe så jag kunde fixa lite, hon är guld värd! Lilla fröken ligger gärna i famnen och då är det ju lite svårt att plocka med annat. A och Salle åkte för en stund sen till syster P för att hjälpa dem att lägga gräsmatta och småttingarna ligger och sover. Så just nu är det lugnt här, men de borde vakna när som helst.

Joshua tycker det är så roligt att titta på sin lillasyster ochså säger han "Hej" typ hela tiden till henne. Igår kröp han upp i våran säng med sin äppelburk och bara satt och tittade på henne en lång stund. Så flinade han upp ordentligt när jag kom med kameran, lille skrutten.




Nä, nu ska jag fortsätta lite till, vill ju bli klar till fredagsmyset :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Oma

Det är klart de är jättestolta var och en på sitt vis över lillasyster, godingarna!

2009-10-02 @ 21:20:48
Postat av: Syrran

Vilken härlig bild. PÅminner jättemycket om en bild på brorsan när han var liten. Kan det vara den med ärtan kanske...? Kul att han säger hej hela tiden! :-)



Hoppas allt går bra med lilltjejen! Kram

2009-10-02 @ 21:59:45
Postat av: Jag

Ja, visst är han, jag tänker också på den bilden när han gör så där :) sötnosen

2009-10-03 @ 10:36:02
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback