Tårtkalas

Hemma från en snabbis på stan. Hade lovat Alexander att vi skulle gå dit och köpa Backugan. Senaste flugan bland grabbarna :) Dyrt, men han har ju lyckats spara ihop lite pengar så han kunde köpa dem själv.

 

Eftersom det var första dagen på lovet tyckte jag vi kunde göra ngt lite extra så vi gick förbi Peter´s konditori på vägen hem och provade deras tårtbuffé :) Vi brukade gå dit ibland efter dagis eftersom det ligger i närheten, så det blir lite nostalgi för oss att gå dit.  Han var  iaf supernöjd när vi gick hem, nya leksaker och illamående av tårta... det kan ju inte bli bättre :)

 

(Måste dock få tillägga att han hade hunnit glufsa i sig halva sin tallrik innan jag han sätta mig ner och ta fram kameran)

 

De små sov hela tiden och Joshua sover fortfarande. Vaknade till lite men gick och la sig och somnade om..... jaa, vad säger man... han är ju för go :)

 

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Stackarn! Var helgen så jobbig?= Hoppas att lillasyster inte ligger under i baby-sittern!

2009-10-26 @ 16:48:23
Postat av: Nina

Oj va MUMSIGT med tårtbuffé!! Vart ligger det? DIT VILL JAG OCKSÅ GÅ! Haha. Vad är det för bärsjal du har till Phoebe? Jag har köpt en Tricot Slen, är det en sån du har? Kramisasr!

2009-10-26 @ 17:46:29
Postat av: Jag

Nej, det är ingen riktig bärsjal, bara mammas fasters gamla gardin ha ha, men den fungerade som bärsjal i helgen :) Fiket ligger på Trädgårdsgatan precis mitt emot rådhuset. 49 kr inkl dricka och man får äta hur mycket man vill :)

2009-10-26 @ 21:22:51
Postat av: Nina

Aaaah, jag ska definitivt gå dit någon dag, säg till om du vill! :-) Så numera istället för att vi är flitiga och PROMENERAR så FIIIIIKAR vi :-) Hihi! Gardin-sjal, fiffigt! :-D

2009-10-26 @ 23:58:39
Postat av: Syrran

Åh, dit måste jag gå nån gång! Kanske tar med mig dig, Peter är inte så mycket för tårta! :-D

2009-10-27 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback