Tisdag

Gick en promenad utmed strömmen imorse med de små. Det är ju ingen idé att gå hem emellan när pojkarna ska lämnas på morgonen. Det var kallt men annars var det en jätte fin höstmorgon. Ska nog ta med lite bröd imorgon så kan vi mata änderna. Joshua tycker de är jätte spännande. Idag var det två som höll på och tvätta sig, de flaxade med vingarna och plaskade i vattnet och Joshua skrattade högt och tyckte det var jätte kul.

Träffade sen Jenny med sin mage och Alex med hennes lille Gustav och åt lunch, kul! Blev en hel del bebissnack... blev det ngt annat snack? :) Ja ja. Efter att jag hämtat Joshua gick vi hem till Nina och Melvin för att leka lite.


Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon. Har en svag agning av att jag ska göra ngt men har ingen aning om vad. Först har jag ett möte inbokat på morgonen, sen kommer syster C hit. Men det är ngt som sitter och gnager... hm. Ngn som vet??? Det sägs ju att man kan bli lite konstig av amningen och det är nog sant ha ha.


Sov dags nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback