Bebis

Nu är det exakt en månad till BF!!!!!!!! Det känns som att tiden har gått så fort men samtidigt väääldigt långsamt. Men nu är det en månad kvar så vi får se hur den känns. Men nu börjar jag fundera om det inte är dags för lite shopping. Har fortfarande inte hittat ngr fina "åka hem" kläder till bebisen. Jag vill ju ha ngt neutralt men ändå gulligt men det är svårt att hitta, de flesta neutrala kläder är ganska tråkiga. Men jag måste ju köpa lite och sen får jag tvätta upp lite av det vi har så det finns lite hemma. Fixa med sovkorgen så den får vädras av lite. Jag känner mig väldigt oförberedd, men det kanske är så med tredje, man tar det som det kommer och tänker "Äh, det här har jag ju gjort förr" men jag vill nog ha lite mer koll på läget och det känner jag inte att jag har just nu. Så förhoppningsvis har barnmorskan rätt när hon tror att jag kommer "gå över" en vecka :)

Iaf så väger bebisen ca 2,8 kg och är ca 34 cm från huvud till rumpa nu och allt är färdigutvecklat, så nu ska den bara växa till sig lite :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback