Bebisar

Nja, jag hinner nog med lite till innan potatisen är färdig. Kan ju fortsätta om helgen om inte annat. I Söndags var vi på namngivning. Perfekt dag med fint väder och allt. Och en massa goda kakor. Lille flickebarnet var jätte söt så klart. Hon börjar ju bli stor... nästan :) Men hon kommer nog kännas stor när våran bebis kommer, fast hon är en liten plutt fortfarande. Men allt gick bra iaf, hon skrek bara lite.

 

Hade dessvärre grymt svullna fötter så mitt skoval var inte det bästa, men som man säger "ska man vara fin, får man lida pin"... och det gjorde jag ha ha. Skulle ha tagit med ett par extra skor men jag tänkte inte på det när vi skulle åka.

 

Igår fick jag för första gången träffa lilla Erik, min vän Camillas lille bebis. Också världens sötaste så klart. Enligt mig mammas näsa och panna, och resten pappa :) Först åt vi lunch och sen bakade vi äppelpaj. Och idag var jag med dem på stan och vi gjorde i stort sett samma sak utom att baka fikat ha ha. Ja ja, ibland måste man få lyxa till det, men nu har det varit "kalasmat och fika i massor" tre dagar i rad "men vad gör det om hundra år".... :) tra la la (vilken film syrran???? :) )

 

Nu ska vi äta potatisen :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Snövit! Dah ;-)

Potatis igen?! Din nya grej eller?! :-P

2009-09-22 @ 23:15:47
Postat av: Jag

Ja, jag börjar misstänka det, sista rycket nu vet du :)

2009-09-23 @ 09:30:54
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback