Buhu

Jag har gjort en hemsk upptäckt idag, jag kan inte dricka te längre!!!!!!!! Hur ska jag klara mig då??????? Jag är beroende av te, det är bland det godaste som finns ju. Att jag mår illa av kaffe kom jag på för ett tag sedan, men det dricker jag så sällan så det gör inget men te. Det rä typ grunden av mitt intag. Det är bäst för den här bebisen att den kommer snart för det här kommer aldrig att fungera annars! Suck...

 

Nu ska vi snart äta bakad potatis :) med en stoooor klick smör *mums*

Later


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat med örtte?

2009-09-22 @ 22:59:39
Postat av: jag

Nej, det måste jag göra. Se om det finns ngt som man kan ha mjölk i bara :)

2009-09-22 @ 23:07:15
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback