Potatis :)

Klockan är snart nio, har precis sagt godnatt till Alexander. Blir plötsligt extremt sugen på bakad potatis.... jag som knappt tycker om potatis... hmm, ja ja. A är iaf snäll och går iväg till affären och handlar åt mig :) Nu ligger de och blir bakade mums :)
A och pappa är på vinden och letar efter bebiskläder. Kom på att jag faktiskt bara köpt två grejer till bebisen. Även om jag vet att det inte är ngn idé att köpa för mycket innan eftersom vi inte vet vad det blir. Men så har vi ju en allt kvar sen de andra så det får väl bli lite arvegods första tiden.

Har haft lite bloggtorka de senaste dagarna plus dålig tillgång till internet. Drar lite kort om helgen bara. Skulle ju ha jobbat torsdag och fredag men Joshua var sjuk så jag fick vara hemma. Han var ju på BVC förra veckan och fick vaccination och den kan man ju reagera på och de sa att det brukar komma ca en vecka efter och det stämde ju. Dessutom upptäckte vi en ny tand och hittills har han ju fått en febertopp för varje tand han har fått så det blev allt på en gång för honom nu stackarn. Inte konstigt att han inte mådde bra. Febern försvann i lördags men han har varit jättegrinig och äter inget annat än välling så tanden gör nog ont fortfarande. 

I fredags var vi hos svärmor på landet. Åt en massa god mat :) Alla var där, det är alltid roligt när man får ihop alla. Hälsade på Cs kanin och gissa vad den heter... Artur :) När min syster var 10 fick hon en kanin, jag var alltså 6 då och var väldigt förtjust i det namnet så jag föreslog ju så klart att kaninen skulle heta det men blev nedröstad. Det blev Kolmurre istället... och sen Trulsa... och sen Snutten, men det är en annan historia. 

Åh nu är min potatis klar.
Later :)

Kommentarer
Postat av: Oma

Det är bra!

Potatis är basen i den svenska kosten!

Kram

2009-09-21 @ 22:48:35
Postat av: Jag

Ja, jag tänkte väl att du skulle bli glad :)

Kram

2009-09-22 @ 19:41:40
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback