En heldag

Började dagen med en promenad till City Gross men Nina och Melvin. Mina Peanutbutter cups var slut och det är ett måste att ha hemma :) Tänkte att om jag gör ngt aktivt och sen tar det jätte lugnt så kaaanske det kommer en bebis, men det verkar inte som det. Iofs så har jag inte tagit det så lugnt så... Efter promenaden så träffade jag As syster P på stan och åt lunch och fikade med henne och lilla Maja. Sprang på mamma när jag skulle gå hem så vi gick en liten sväng till, hittade en väska som jag funderar starkt på att köpa :) vi får se.

 

Sen var planen att åka till IKEA och köpa Joshuas säng och en byrå. Men som vi borde ha förstått så var man ju tvungen att köpa en massa extra delar till sängen så byrån får vänta till nästa månad. Nu ska bara svärfar komma med sågen och så ska vi kapa den lite så den passar i rummet. Hade först planer på att köpa en "växa säng", men de är ganska dyra plus att vi inte direkt hittade ngn vi ville ha, så det här blev en bra lösning.

 

 

Den här är jätte söt.

 

Klockan blev ganska mycket så på vägen hem körde vi genom McDonalds driven, och mozzarella sitcks var givna, och gissa min besvikelse när jag upptäckte att två av tre sticks var friterad... ingenting!!!! De var tomma, inte ett enda spår av mozzarellaost. Så nästa gång ska man tydligen smaka en bit av alla så att man får det man betalar för. De kostar ändå 5 spänn styck och de är ju inte stora direkt! Dessutom undrar jag hur de kan fritera luft. Hm... ngn som vet?? Var sur hela vägen hem.

 

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback