Förberedelserna är igång :)

Som jag skrev imorse så började jag känna mig lite stressad över att inte ha ngt färdigt för bebisens snkomst. Som sagt, troligtvis går jag över BF datum men jag vill iaf börja förbereda mig innan. Så idag skrev vi en lista på vad som ska tas med och sen gick vi ner till stan och inhandlade lite nytt. Kom hem med två amnings BHar och  "åka hem" kläder till bebisen. Så nu äntligen är det klart iaf :)

De här är lagom neutrala och söta. Det var typ de enda jag hittade som jag gillade, alla andra var riktigt tråkiga. Köpte även lite nya pyjamasar till Joshua som har vuxit ur alla sina. Shit vad han kommer bli stor när bebisen kommer. Visst har man sett det nu när man jämför honom med Maja och Tyra men ändå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback