Presenter

Jag satt och skrev ett långt inlägg igår om bröllopet i lördags och upptäckte sen att A hade flyttat bilderna till ett USB minne och lämnat det till mamma. Så jag väntar lite med det inlägget för det är roligare att ha bilderna med samtidigt. Däremot så packade jag upp min symaskin igår och pillade på den :) Började lägga upp ett par byxor men efter att ha nålat dem en tredje gång och fortfarande var osäker på om det blev bra så gav jag upp, så jag får provsy den idag istället. Jag har ju inte köpt ngt tyg än så jag kan sy egna saker så det får bli lite annat så länge. Men det är nog bara bra, då har jag vanan inne och kan syaskinen när jag ska börja sy eget.



Sen fick jag en liten extra present också :) När A var hos frisören i fredags och jag väntade på att han skulle bli klar så hittade jag den här.



Den är ju helt underbar och jag var bara tvungen att ha den och snäll som han betalade han den samtidigt :) Den är ju perfekt att ha med sig och att det är en liten väska till gör ju att man kan ha den i väskan utan sladd som trasslar ihop sig med allt annat man har i den.

Var även hemma hos mamma och pappa igår och firade gubben som fyllde år ;) Så då fick jag tre tallrikar och pengar också :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback