Söndag

Min tur att ha sovmorgon :) Men jag skulle gå upp vid nio eftersom jag skulle åka till Amelie och äta frukost. Men det var skönt att få ligga och dra sig lite iaf, börjat få svårt att sova eftersom jag inte hittar ngn bekväm ställning. Men nu är det ju bara fyra veckor kvar... om inte den här bebisen får för sig att stanna kvar lite extra där inne.

Men som sagt, kl 9 gick jag upp och gjorde mig iordning. Kl 10.05 gick bussen och Amelie var gullig att komma och möta mig, eftersom jag inte varit i hennes "nya" lägenhet. Hon har bott där i ett halv år så... :) Men idag var jag iaf där för första gången. Men som man säger, bättre sent än aldrig :) Vi bakade scones *mums*, det var faktiskt ett tag sen jag gjorde det nu så det var riktigt smarrigt.

 

 

 

När vi var klara gick vi ut på en promenad. Skönt att komma ut lite efter att ha suttit och jäst ha ha. Vi hann nästan hem innan regnet kom :) Drack lite mer te och pratade utbildningar.

 

Kom hem och hittade A halvsovandes i fåtöljen och Joshua satt i sin koja, som de byggt idag, och lyssnade på musik och lade pussel :)

 

Nu ska jag gå över till mor och far och lämna lite grejer.

 

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback