Redo för hemfärd :)

Blev klar med mina byxor förut. Det gick sådär, det ser bra ut men jag började i lite fel ordning men det berodde mest på att jag var så less på att det blev fel hela tiden. Men som sagt, det ser helt ok ut. Om det är ngt jag borde lära mig så är det tålamod för det har jag inget. De säger att det kommer när man får barn, men jag har tredje på gång och än har jag inte sett skymten av tålamodet. Men det kanske kommer med barnbarnen annars ha ha, när jag är gammal och vis... eller ngt :)

 

Så nu har jag mina "åka hem från BB" kläder färdiga också :)

 

 

 

Den här dressen köpte jag för ett tag sen men ville spara den tills efter bebben kommit, men jag ser fram emot att att gosa ner mig i den. Och efter förlossningen och dusch så vill man lyxa till det lite extra.

Har även köpt denna duschcreme från Lush så man luktar lite extra gott :)

 

 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback