Shopping

Idag har jag gjort det!! Gick upp kl 3.30, åt frukost, gjorde matsäck (frukost nr 2) och plockade ihop lite grejer. Amelie och Nina hämtade upp mig strax innan fem och sen bar det iväg.... Och vart skulle vi? Till det omtalade Ullared :) Var förberedd på det värsta, hade ju ingen aning om vad jag hade att vänta, man har ju bara hört historierna om allt folk. Men vi kom fram en timme efter öppning och det vara bara att traska rakt in :) inte speciellt mycket folk var det heller. Började så smått fylla vagnen men hade redan innan tänkt sikta in mig på barnavdelningarna. Hittade rygsäck till Joshua, lite kläder, en regnoverall, påslakan, kudde och lite leksaker. Alexander får också kläder, ett cd-fodral, en väska och neccesär och bebisen täcke, kudde, kläder, snuttedrake mm. Fanns inte så mycket kläder så det blev typ bara ngn tröja och byxor och en pyjamas. Jo... strumpor också, det fanns det gott om.

Vid kl 12 började vara lite folk att trängas med men absolut inte så att man inte kom fram så det gick bra. Blev lite annat plock med men bara ett par saker. Så jag känner mig ganska nöjd. Men när jag kom på mig själv med att börja fylla vagnen med godis kände jag att det var dags att dra sig mot kassan och sen äta lunch. Då var kl nästan två och jag var riktigt hungrig. Gick till en restaurang som låg bredvid. Kikade lite i lite outlet butiker som låg runt om, men det var inget speciellt. Så vi packade in oss i bilen och påbörjade resan hem igen. Resan gick bra, Nina hade ju lille Melvin med sig men han var jätte duktig. Det enda missödet var när blöjorna tog slut, så han fick sitta på en handduk sista timmen hem. Men det är ju sånt som händer.

 

 

Ja, så då har man varit där också. Inte så att man blev jätte imponerad men vi hade kul iaf. Men jag är inte frälst ha ha. Men jag kan absolut åka dit igen, som sagt, de hade bra barnsaker.

 

Nu ska jag ta en kopp te och vila fötterna framför Project Runway. Ont i fötterna och lite sammandragningar, så det känns skönt att vara hemma igen :)

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Jaså, minsann!

2009-09-15 @ 23:32:18
Postat av: Syrran

Säger detsamma! Jag vill med! :-(

2009-09-16 @ 19:15:08
Postat av: Jag

Då får ni väll se till att vara hemma och i stan då :p... :)

2009-09-16 @ 19:45:59
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback